ستاره هاي بي مزار
ولايتمدارجوان
سال توليد ملي وحمايت از كار وسرمايه ايراني

ای پیش پــــــــرواز کبــــوترهــای زخمی

بـــــابـــــای مفقودالاثر، بـــابــای زخمی!

تا یــــــــاد دارم برگی از تــــــــاریخ بودی

یک قاب چوبی روی دست میخ بـــودی!

تــوی کتـــابم هرچه بــابـــا، آب می داد...

مادر نشانم عکس تــــوی قـاب می داد



***

من بیست سالم شد هنوزم توی قابی

خب یک تکـانی لااقل... مرد حسابی!!!

برگرد، تــنها یک بغل بــــابـــای من باش

هان! یک بغل برگرد تنها جای من باش

ای دست هایـــت آرزوی دست هـــایــــــم

ناز و ادایم مانــــده روی دست هایـــم

***
امشب عروسی می کنم جای تو خالی

پــــای قباله جای امضای تــو خـــــالی!






نظرات شما عزیزان:

پوریا قنبری
ساعت18:21---7 فروردين 1391
با سلام من وبلاگ شما را در لینگ خود گذاشتم.لطف کنید شما هم ما را در وب خود جای دهید.با تشکر
یا علی مدد
www.heiat110.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 7 فروردين 1391برچسب:مفقودالاثر,دخترشهيد,دردل بابا,دخترمفقودالاثر,,
ارسال توسط محمد برازجانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 76
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 385
بازدید کل : 186313
تعداد مطالب : 351
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1